Yeni nesil performans kampanyaları artık Türkiye’de aktif

Yandex Ads, “Birleştirilmiş Performans Kampanyası”nın (UPC) Türkiye’deki resmi lansmanını gerçekleştirdi. Yapay zekâ destekli bu yeni reklam formatı; grafik, metin, görsel, dinamik reklamlar ve akıllı banner’ları tek bir kampanya yapısında birleştirerek dijital pazarlama süreçlerini kolaylaştırmayı hedefliyor.
Yandex Ads Büyüyen Pazarlardan Sorumlu Bölge Başkanı Veronika Zueva, UPC’nin farklı formatları ayrı ayrı yönetme ihtiyacını ortadan kaldırdığını ve tek kampanya üzerinden çok kanallı, entegre bir reklam deneyimi sunduğunu belirtti. Yapay zekâ algoritmaları sayesinde reklamlar Arama ve Yandex Reklam Ağı arasında dinamik şekilde dağıtılıyor, bu da reklamverenlerin KPI’larına göre optimize edilmiş daha yüksek erişim ve performans elde etmesini sağlıyor.